دیگو لوپس: از مصدومیت کاسیاس ناراحتیم؛سعی می کنم از تک تک فرصتها نهایت بهره را ببرم

http://u.goal.com/297600/297659_heroa.jpg

دیگو لوپس دروازه بان باتجربه رئال مادرید که در رقابت های این فصل لالیگا، دروازه بان اصلی تیم مادریدی است و قراربود که در بازی سه شنبه شب رئال در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشسته و نظاره گر حضور کاسیاس در درون دروازه باشد، در جریان بازی استانبول مجبور شد تا در اوایل بازی به جای کاسیاس مصدوم روانه میدان شود.

در پایان بازی، دیگو لوپس در مورد مصدومیت کاسیاس صحبت کرد و گفت:« همه ما از مصدومیت هم تیمی مان ناراحت هستیم. ضربه ای به او وارد شد و هنوز مشخص نیست که  چه زمانی او به روزهای اوج بازخواهد گشت. وقتی وارد زمین شدم، متوجه شدم که چه شده؛ آرنج سرخیو راموس به پهلوی کاسیاس برخورد کرد و دیدم که ایکر درد می کشید. اگر آرنج یا بخش محکمی از بدن فرد دیگری به تو برخورد کند، ممکن است تو را مصدوم کرده یا به تو آسیب بزند. پهلو و دنده های انسان، ناحیه حساسی است و درد زیادی دارد.»
او در مورد ورودش به ترکیب رئال، در حالی که کمتر از بیست دقیقه از آغاز بازی گذشته بود گفت:« با وجودی که به یک باره و ناگهانی بود، اما مجبور بودم که با تمرکز تمام و کمال دردرون دروازه قرار بگیرم. من از تک تک فرصتهایی که به من داده می شود، بهره می برم. سرمربی تیم است که دستور می دهد واین ما هستیم که باید برای این لحظات آماده باشیم. من تلاش می کنم که از حضور در هر بازی لذت ببرم. الان بهترین لوگوی ممکن را روی سینه پیراهنم می بینم و پیراهن بهترین تیم دنیا را برتن می کنم و آنچه برایم مهم است، این است که به تیم کمک کنم.» لوپس درمورد فشار قرار گرفتن در درون دروازه رئال هم صحبت کرد و گفت:« فشار ویژه ای روی دوشم حس نمی کنم.»
دروازه بان باتجربه کهکشانی ها در مورد بازی سه شنبه شب شهر استانبول هم گفت:«بازی سخت و پیچیده ای بود؛ تیم حریف هم موقعیت های متعددی برای به تساوی کشاندن بازی داشت ولی ما توانستیم بعد از گل ایسکو گلهای بیشتری بزنیم و حریف را از پای در بیاوریم.تا وقتی به گل دوم نرسیده بودیم، کار برای ما پیچیده بود ولی بعد از آن با آسانی بیشتری بازی را دنبال کردیم»

foton

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392 ا 22:44 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.